Sylwester w Stylu Jamesa BondaZapoznaj się z ofertą
W piątki i soboty nasz lokal jest dostępny wyłącznie dla Gości powyżej 18 roku życia

REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ „NEWSLETTER HADES”

Obowiązujący od dnia 16.09.25

 

§1. Postanowienia Ogólne

  1. Organizatorem akcji promocyjnej „Newsletter Hades” (dalej: „Promocja”) jest spółka OCX PRIM Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Zimnej 1 (65-001), NIP: 9291854437 (dalej: „Organizator”).
  2. Promocja związana jest z usługami świadczonymi w lokalu Hades Sport Pub & Bowling, zlokalizowanym w kompleksie Park 79 przy Al. Wojska Polskiego 79, 65-762 Zielona Góra (dalej: „Lokal”).
  3. Promocja trwa na czas nieokreślony, do odwołania przez Organizatora.

 

§2. Warunki Uczestnictwa

  1. Uczestnikiem Promocji (dalej: „Uczestnik”) może być wyłącznie osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
  2. Warunkiem wzięcia udziału w Promocji jest dobrowolne i prawidłowe zapisanie się do newslettera Organizatora poprzez podanie wymaganych danych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) w dedykowanym formularzu zapisu.

 

§3. Mechanika i Korzyści Promocji

  1. Po prawidłowym zapisaniu się do newslettera, Uczestnik otrzymuje drogą mailową Kod Promocyjny, uprawniający do skorzystania z korzyści oferowanych przez Organizatora.
  2. Kod Promocyjny uprawnia do skorzystania z aktualnie obowiązującej korzyści powitalnej, a w przyszłości może uprawniać do skorzystania z innych ofert specjalnych dla subskrybentów.
  3. Rodzaj, wartość, okres ważności, zasady wykorzystania (jednorazowe lub wielorazowe) oraz inne szczegółowe warunki realizacji przyznanej korzyści zostaną każdorazowo określone w treści wiadomości e-mail wysłanej do Uczestnika wraz z Kodem Promocyjnym.

 

§4. Zasady Korzystania z Kodu Promocyjnego

  1. Warunkiem skorzystania z korzyści jest okazanie pracownikowi Lokalu otrzymanej wiadomości e-mail z widocznym, ważnym Kodem Promocyjnym przed dokonaniem płatności.
  2. Promocja nie łączy się z innymi promocjami, rabatami i ofertami specjalnymi obowiązującymi w Lokalu, chyba że warunki opisane w wiadomości z Kodem Promocyjnym stanowią inaczej.
  3. Kod Promocyjny nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny.

 

§5. Przetwarzanie Danych Osobowych (RODO)

  1. Administrator Danych: Administratorem Twoich danych osobowych jest Organizator, tj. OCX PRIM Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Zimnej 1, 65-001 Zielona Góra. Kontakt e-mail: contact+www@hadespub.pl.
  2. Cele i Podstawy Prawne Przetwarzania: a. W celu realizacji Promocji: Twoje dane osobowe (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przetwarzamy, aby przyznać Ci Kod Promocyjny i umożliwić jego realizację. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do wykonania umowy, którą jest akceptacja tego regulaminu). Dane będziemy przechowywać przez okres niezbędny do realizacji i rozliczenia promocji oraz rozpatrzenia ewentualnych reklamacji. b. W celach marketingowych: Zapisując się do newslettera, wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych o naszych ofertach, wydarzeniach i nowościach za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub wiadomości SMS. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Twoja zgoda). Dane będziemy przetwarzać do momentu wycofania przez Ciebie zgody.
  3. Dobrowolność: Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w Promocji i otrzymywania korzyści z nią związanych.
  4. Twoje Prawa: Przysługuje Ci prawo do: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia danych, a także prawo do wycofania zgody marketingowej w dowolnym momencie (cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem).
  5. Prawo do Skargi: Masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 

§6. Postępowanie Reklamacyjne

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące przebiegu Promocji można składać drogą mailową na adres: contact+www@hadespub.pl w terminie 14 dni od dnia zaistnienia zdarzenia będącego podstawą reklamacji.
  2. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, adres do korespondencji (lub e-mail) oraz szczegółowy opis podstawy reklamacji.
  3. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania. Uczestnik zostanie powiadomiony o decyzji tą samą drogą, którą przesłał reklamację.

 

§7. Postanowienia Końcowe

  1. Biorąc udział w Promocji, Uczestnik potwierdza, że zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu i akceptuje jego warunki w całości.
  2. Niniejszy regulamin jest jedynym dokumentem określającym ogólne zasady Promocji. Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  4. Treść regulaminu jest dostępna na stronie internetowej Organizatora pod adresem: https://hadespub.pl/regulamin-newsletter/